Pompen of verzuipen

12 mei 2018 - Escalles, Frankrijk

Lieve lezers,

Hiervoor heb ik ook al 2 reisverhalen geschreven, dus die kan je eerst checken. Maar om nou iedereen plat te spammen in de mail met mijn reisverhalen is ook niet de bedoeling, dan ben je mij al zat na een paar weken 🤪 Dus af en toe krijg je een melding.

Grevelingen, 11 mei 2018

We zijn aangekomen in een leuk haventje waar we onze camper konden parkeren om te overnachten. Ik dacht leuk even wat stadjes te kunnen bekijken maar helaas is hier niks te beleven. Oftewel als je besluit om naar Noord Frankrijk te gaan kun je alles tot en met Calais wel overslaan, of je moet besluiten het op een zuipen te zetten want dan is alles mooi. Dit hebben wij dan ok maar even gedaan bij een taverne waar ze een boot aan het opbouwen waren, naBOOTsen van een boot uit de 17de eeuw ⚓️

Escalles, 12 mei 2018

Wauw wat een prachtige plek op een heuvel, gratis plekken zijn echt de bom! Beetje betalen voor luxe, terwijl schoonheid gratis is? Nee, daar doen wij niet aan mee. We zijn voorbij Calais en de landschappen worden steeds mooier en de kleuren ook.

Oh ja, voor ik het vergeet! We hebben een prachtig outfit voor het Franse zwembad uitgekozen, check onze foto 🤩

Morgen weer heerlijk langs de kust (proberen) te rijden. De omgeving is in ieder gebal prachtig en het zonnetje heeft beloofd wat van zich te laten zien. Er is bijna een verkeer en de rust... heerlijk. Dit is waarvoor we weg zijn gegaan 😍

Tot snel 😘 Tom en An

1. Ank Versteeg:
    13 mei 2018
    Prachtige foto's!!! Is dat "wasbordje" op de achtergrond van Thomas?? Heb er alle vertrouwen in dat dit een supertrip gaat worden! Veel plezier!
  2. Robbert Mesman:
    14 mei 2018