En door.. Normandië it is!

13 mei 2018 - Lanchères, Frankrijk

13 mei, Maison de la Baie de Somme (Lanchères)

Lekker een stuk langs de kust gereden en ook nog even gestopt aan het strand. Daar zagen we ineens een Hollandsche Gebakkraam, dus ik enthousiast mijn camera gepakt om een foto te maken. Maar de mensen die erin stonden waren echt van de Franse (dus geen Hollandsche zoals beloofd) gezelligheid! Hij riep: Pas de photo silvousplait, ik begreep er niks van dus heb ik mooi even een foto gemaakt.

Wat ik bijna nog vergeten was te vertellen eergisteren, we hebben stiekem gedoucht bij een camping in Duinkerke. Wat een avontuur.. althans zo voelde het 😂 alsof je weer even 18 bent en dingen doet die niet mogen.

Afijn, weer opweg naar de volgende bestemming. Zo langs de kust duurt alles wat langer, maar zeker de moeite waard om die routes te nemen en het scheelt je ook tolwegen. We hebben weer een mooi gratis plekje uitgekozen, zie de foto’s maar even 😍

14 mei, La Poterie-Cap-d’Antifer

Goedemorgen Frankrijk en verse banquettes, gewoon gewekt door een bakkertje in een auto die alles vers rondrijdt. Meteen maar even een lekker brood en croissantjes besteld voor ons ontbijt, was nog warm 🥐🥖 Wat een luxe op zo’n gratis plek!

Zoals elke dag weer wakker worden met een ontbijtje, verse jus en koffie. Weer onderweg naar de volgende bestemming.

Zo leuk door al die dorpjes rijden, allemaal verschillend gebouwd met van die stenen. Je weet wel die stenen waarmee ze huizen bouwen 🏘 Ja, wil het graag aan jullie uitleggen maar dit moet je gewoon zien. Ik hoop dat ik onderweg nog een keer keihard STOP kan roepen om het toch even op de foto te zetten 😏

Wat ik wel erg mis is een douche, zeg maar 1 die altijd warm is. Brrr de temperatuur is hier nog niet echt aangenaam dus warme kleding is wel prettig. In de avond weet ik niet hoe snel ik in bed moet gaan liggen en in de ochtend warmen we een pannetje water op om ons daarmee te wassen... camping life 4real 🤘🏼