1,2,3 here we go!

9 mei 2018 - Nuenen, Nederland

Nuenen, 8-5-2018

Day 1
Na een kraambezoekje bij mijn kleine neefje Ties zijn we nu op de eerste plek voor een overnachting aanbeland.

• Wist je dat: Nuenen de geboorteplaats van Vincent van Gogh is?

Dit wisten wij in ieder geval niet niet maar Mark de man van Mare (mijn nicht) heeft ons dit zojuist verteld, wij zijn straks een hoop historie rijker.

Nu staan we op de camperplaats met al 3 andere campers, toch grappig zo aan het begin dat je meteen al niet alleen staat. Morgen maar even een boodschapje doen, want we hebben geen eens koffie, water en brood 😱

Toch wel spannend zo’n eerste overnachting maar ook kei gaaf! Zoals ze dat hier in Brabant zeggen.

Nuenen, 9-5-2018

Day 2

Goedemorgen K3, wat een heerlijke muziek om mee wakker te worden. We staan op een plek naast de scouting en een paar voetbalvelden. Op de voetbalvelden was er iets georganiseerd voor kinderen. Dankzij de megafoon konden wij ook heerlijk meegenieten, een betere wekker bestaat niet.

Lekker rustig opstaan en de dichtstbijzijnde (lees 15 minuten heen en 15 minuten terug) supermarkt opgezocht om de eerste boodschappen te halen.

Eenmaal klaar zijn we eerst even naar mijn oma in Veenendaal gereden om die te bezoeken. Vervolgens zouden we richting België gaan om een vriend van Thomas te bezoeken. Helaas kwamen we bij Utrecht en Rotterdam in de file dus het duurde even voor we op de plek van bestemming kwamen. (Sorry voor de vrachtwagenchauffeurs onder ons, maar wij ergeren ons blauw aan de meeste op de weg. Geen afstand houden, inhalen terwijl wij al 90 rijden en ook nog is blak voor of achter je weer invoegen! Maar goed, wij passen ons wel aan geen probleem.) Uiteindelijk aangekomen bij onze tweede overnachtingplaats in het dorpje Hoogerheide.

Gezellige avond gehad met vrienden van Thomas uit België, lekker hapje gegeten en wat gedronken. Mooie afsluiting van de 2de dag 🍷🍺

Hoogerheide, 10 mei 2018

Day 3

Allebei heerlijk geslapen en nergens door gewekt, lekker rustig buurtje. Alleen zijn we erachter gekomen dat de Belgische Hemelvaart ook echt een vrije dag is voor de meeste, dus boodschappen doen ging helaas niet.

Onderweg naar de volgende bestemming hebben we ons water bijgevuld en wat moeten legen. Ik zal je de details besparen wat we moeten legen en hoe dat eruit zag 💩💩💩 Ik zie al weer uit naar de volgende leegbeurt, dat begrijpen jullie!

Na onze rit de camper op bestemming geparkeerd en de motorscooter eraf gehaald. Kijken of in Veurne wel wat winkels open zijn, helaas bleek dit niet zo te zijn. Dus maar lekker een la chouffe biertje en warme chocomelk op het plein gedronken, thuis aangekomen een blik nasi (overlevingsvoedsel) open getrokken.